SKUTECZNY TRADE PLAN
WARSZTATY
21 LUTEGO 2018 r., WARSZAWA
Kontakt/Zgłoszenia:
Anna Szuba
tel. 22 651 80 75, kom. 604 152 181, fax: 22 203 40 52
e-mail: anna.szuba@certge.pl
O SZKOLENIU:
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które pracują (lub planują pracę) w Dziale TRADE MARKETING, MARKETING, SPRZEDAŻ. Na szkoleniu przedstawione będzie zagadnienie przygotowania skutecznego Trade Planu. Najważniejszymi zagadnieniami poruszanymi na szkoleniu będzie obszar związany z wyborem kryteriów i elementów niezbędnych mających doprowadzić do przygotowania efektywnych działań Firmy dla jej klientów. Na szkoleniu zostaną zaprezentowane praktyczne wskazówki dotyczące przygotowania skutecznego Trade Planu. Szkolenie ma charakter „Best practice”.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
Dla osób pracujących w Działach Trade Marketingu, Marketingu i Sprzedaży, będzie to przedstawienie najważniejszych zagadnień dotyczących zbudowania skutecznego Trade Planu.
– Od czego zacząć?
– Co trzeba wiedzieć?
– Jak zaplanować w czasie?
– Kogo zaangażować?
– Jak doprowadzić działania do finału?
– Jak zobaczyć, czy osiągnęliśmy sukces?
Przejdziemy przez proces budowy Trade Planu i podczas warsztatów będziemy go tworzyć.
PROGRAM WARSZTATÓW
MODUŁ 1
SKUTECZNY TRADE PLAN
– Trade Plan – dlaczego jest potrzebny i dla kogo?
– Elementy konieczne do zbudowania Trade Planu
– Etapy i elementy Trade Planu
– Proces tworzenia Trade Planu
MODUŁ 2
CEL i STRATEGIA
– Cele firmowe i indywidualne
– Strategia firmy
– Strategia marki
– Strategia kanałowa
MODUŁ 3
RYNEK, MARKA I KONKURENCJA
– Rynek
– Marka i kategorie
– Do kogo mówimy?
– Otoczenie konkurencyjne
MODUŁ 4
TWORZYMY TRADE PLAN
– Narzędzia Konsumenckie i Klienckie
– Jak wybrać i dopasować?
– Jak to działa? – mechanizmy
MODUŁ 5
AKTYWACJA I KOMUNIKACJA
– Aktywacja – działamy
– Komunikacja – wewnętrzna i zewnętrzna
– Sklep i półka – możliwości i wybór
MODUŁ 6
EGZEKUCJA I POSTEWALUACJA
– Elementy sukcesu
– Postewaluacja
Rozkład zajęć:
9.00 Rozpoczęcie szkolenia
10.30 przerwa na kawę
12.30 – 13.15 Obiad
15.30 przerwa na kawę
17.00 Zakończenie szkolenia
PROWADZĄCY SZKOLENIE:
Monika Michalska-Matusik
Praktyk biznesu, manager w międzynarodowych korporacjach FMCG, z doświadczeniem w obszarze Marketingu, Trade Marketingu i Sprzedaży. Doświadczenie zawodowe w Firmach Nestle, Kompania Piwowarska i Coty.
Wieloletnie zarządzanie markami lokalnymi i globalnymi, w branży spożywczej i kosmetycznej. Wprowadzanie na rynek i rozwój produktów w wielu kategoriach: pielęgnacja, zapachy, napoje, słodycze, w najważniejszych kanałach sprzedaży. Kreowanie długookresowych strategii brandowych, jak i kanałowych. Przygotowywanie planów i narzędzi sprzedażowych, prowadzenie międzynarodowych projektów biznesowych. Tworzenie i implementacja procesów biznesowych. Rozwój zespołów marketingowych i trade marketingowych.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, na kierunku Organizacja i Zarządzanie. Zainteresowania zawodowe – coaching i komunikacja.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu przy zgłoszeniu się:
do dnia 6 lutego 2018 – 995 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 200 PLN
od dnia 7 lutego 2018 – 1195 PLN + 23% VAT
Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.
W cenę szkolenia wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Wyżywienie podczas szkolenia
– Materiały szkoleniowe
Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:
PKO Bank Polski S.A.: 08 1440 1387 0000 0000 1495 2551
Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.
Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania kursu przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.