Kultura biznesowa Francji i Polski
Jak komunikować się i współpracować z Francuzami?
Kontakt/Zgłoszenia:
Anna Milewska – Kierownik projektu
tel. 604 152 181, fax: 22 651 80 75
e-mail: anna.milewska@certge.pl
9 GRUDNIA 2014 r., WARSZAWA
Uczestnicy:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pracują z osobami różnych narodowości oraz zarządzają zespołami wielokulturowymi.
Zakres programowy:
Kultura Francji w koncepcji 3 wymiarów kultury R. Lewisa Francuska kultura biznesowa – wartości oraz zachowania. Wpływ kultury francuskiej na kulturę biznesową. Francuskie wartości – racjonalizm, pragmatyczność, indywidualizm, hierarchiczność w zarządzaniu ludźmi i w pracy zespołowej. Francuski styl komunikowania się i budowania relacji. Porównanie poznanych wymiarów kultury Francji z wymiarami kultury Polski w celu wypracowania zachowań wspierających zrozumienie oraz porozumienie przedstawicieli obu kultur.
Korzyści dla uczestników z uczestniczenia w warsztacie:
– Uzyskanie wrażliwości kulturowej – zrozumienie istnienia różnić kulturowych i z niej wynikających różnych zachowań.
– Umiejętność rozróżniania typowych zachowań pracowników danej kultury.
– Umiejętności zastosowania stylu komunikacji i zarządzania uwzględniającego orientację kulturową danego kraju i Polski.
– Zwiększenie kompetencji interkulturowych uczestników.
Rozkład zajęć:
9:00 Rozpoczęcie szkolenia
10.30 przerwa na kawę
12.30 – 13.30 Obiad
15.30 przerwa na kawę
17.00 Zakończenie szkolenia
PROWADZĄCY
Wioletta Małota Absolwentka studiów doktoranckich z zakresu nauk o zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (2014 r.). Absolwentka studiów na SGPiS (obecnie Szkoła Główna Handlowa) na Wydziale Handlu Zagranicznego w Warszawie. Ekspert w zakresie zarządzania integrujący wiedzę z zakresu kultur organizacyjnych, przywództwa oraz kultur narodowych. Przez ponad 18 lat pracowała na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach o różnych kulturach organizacyjnych w środowisku wielokulturowym, zdobywając praktyczne umiejętności zarządzania międzykulturowego.
Executive Coach, członek brytyjskiego Association for Coaching, facylitator zespołów menedżerskich. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych i MBA z zakresu kompetencji przywódczych. Międzynarodowy certyfikowany trener biznesu z zakresu przywództwa przez ILM (Institute for Leadership and Management), międzynarodowy certyfikowany trener z zakresu transformującej komunikacji u twórcy Transforming Communication u dr Richarda Boldstada z Nowej Zelandii.
Wiedzę i doświadczenie z zakresu międzykulturowości zdobyła na Studiach Podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim, na Wydziale Geografii, w zakresie kultur krajów rozwijających się. Certyfikowany trener z zakresu kompetencji międzykulturowych w Wielkiej Brytanii. Absolwentka szkolenia z zakresu mediacji interkulturowych. Posiada doświadczenie w prowadzeniu warsztatów z zakresu międzykulturowości w Polsce dla kadry menedżerskiej jak i za zagranicą (Chiny, Beijing International Studies University). Specjalizuje się w kulturach azjatyckich (Chin i Indii), anglosaskich, kulturach europejskich (Wielkiej Brytanii, Niemiec, Skandynawii, Francji).
Zapraszana jako prelegentka na międzynarodowe konferencje, gdzie prowadziła warsztaty:
– Szczecin, Polska (czerwiec 2014) – konferencja pt. “Kompetencje międzykulturowe kluczem efektywnej współpracy międzynarodowej i transgranicznej”, warsztat pt. “Budowanie relacji biznesowych pomiędzy Polską a Niemcami. Zasady komunikacji międzykulturowej”.
– Warszawa, (marzec 2014) – przewodniczyła panelowi dyskusyjnemu na konferencji International Career Day zorganizowanej przez Uniwersytet Collgeium Civitas.
– Indie, Mumbai, (luty, 2014) – konferencja World Coaching Congress, wykład z zakresu mentoringu przywódców “Przywódca mentorem”.
– Adelajda, Australia (listopad, 2013), Forum “Zarządzanie w XXI”, zorganizowany przez University of South Australia, wykład “Mentoring odwrócony narzędziem społecznego uczenia się oraz katalizatorem zmian”.
– Warszawa, Polska (wrzesień, 2013) – konferencja międzykulturowa SIETAR POLAND (Warszawa, wrzesień 2012), wykład pt. “Sposób reakcji i zachowania w kryzysie – czy są uwarunkowane kulturowo? Prezentacja wniosków badania”.
Odbyła liczne podróże do Chin, Australii, USA, Indii, Tajlandii, Indonezji, Malezji, Singapuru, Hongkongu, Korei Południowej, Kenii, Tunezji, Izraela, Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz większości krajów europejskich.
W swojej pracy jako trener i konsultant międzykulturowy integruje wiedzę naukową o kulturach narodowych oraz organizacyjnych, modelach budowania świadomości kulturowej oraz współpracy osób i zespołów w środowisku wielokulturowym z doświadczeniem w pracy w środowisku wielokulturowym. Za swój wkład w rozwój nowoczesnego zarządzania otrzymała nagrodę “Global Coaching Leadership Award” przyznaną przez World Coaching Congress, Mumbai, India, (luty 2014 r.)
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu:
do dnia 17 listopada 2014 – 1195 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 300 PLN
od dnia 18 listopada 2014 – 1395 PLN + 23% VAT
W cenę szkolenia wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Wyżywienie podczas szkolenia
– Materiały szkoleniowe
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty przed szkoleniem (w ciągu 14 dni od zgłoszenia) na konto:
Nordea Bank Polska S.A. Nr R-ku: 08 1440 1387 0000 0000 1495 2551
W przypadku odwołania zgłoszenia później niż 30 dni przed rozpoczęciem kursu pobieramy opłatę manipulacyjną w wysokości 500 PLN. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w kursie spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa. Odwołanie zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu nie zwalnia uczestnika z obowiązku zapłaty za kurs. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w programie.