Excel dla Key Account Managera

Excel dla Key Account Managerów – poziom średnio-zaawansowany
Warsztaty komputerowe

Szkolenie o charakterze warsztatowym przeznaczone przede wszystkim dla Key Account Managerów, a także osób pracujących w obszarze sprzedaży i marketingu, które zamierzają udoskonalić znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel i poznać efektywne metody pracy. Zapraszamy przede wszystkim osoby o co najmniej podstawowej lub średnio-zaawansowanej znajomości narzędzia. Omawiany materiał będzie ilustrowany dziedzinowymi przykładami zastosowań

Kontakt/Zgłoszenia:
Anna Milewska – Kierownik projektu
tel. 604 152 181, fax: 22 651 80 75
e-mail: anna.milewska@certge.pl

PROGRAM 4-5 GRUDNIA 2014 r. WARSZAWA

Zakres omawianych na szkoleniu elementów MS Excel:
– Omówienie środowiska pracy, różne formaty zapisu plików, możliwości przenoszenia plików pomiędzy wersjami oprogramowania
– Dobre praktyki efektywnej pracy z arkuszem
– Umiejętność pobierania danych ze źródeł zewnętrznych, przykładowo z zewnętrznych systemów informatycznych i baz danych oraz plików tekstowych
– Typy wartości w komórkach arkusza, kody błędów
– Tworzenie formuł, operatory arytmetyczne i tekstowe, funkcje
– Formuły między-arkuszowe
– Współdzielenie zasobów Excela przez wielu użytkowników, łącza między-skoroszytowe
– Wybrane funkcje matematyczne i statystyczne, wykorzystanie autosumowania
– Formatowanie komórek – formaty numeryczne, obramowania, czcionki
– Typy adresowania w formułach – adresy względne, bezwzględne, mieszane
– Nazywanie obszarów i komórek
– Dokładność obliczeń a dokładność prezentacji danych, zasady zaokrągleń, funkcja ZAOKR
– Budowanie funkcji zagnieżdżonych
– Funkcje warunkowe, JEŻELI
– Funkcje agregacji warunkowej, w tym SUMA.JEŻELI, SUMA.WARUNKÓW, LICZ.WARUNKI
– Operacje na dacie i czasie z podstawowymi funkcjami
– Podstawy operacji na bazach danych – sortowanie i filtrowanie
– Łączenie tabel według wyszukiwania dokładnego lub przedziałami, funkcja WYSZUKAJ.PIONOWO
– Tworzenie tabel przestawnych
– Formaty warunkowe – uzależnienie formatu od wartości w komórce
– Budowa wykresów, prezentacja graficzna
– Przygotowywanie arkuszy do wydruku
– Zasady przeliczania arkusza
– Optymalizacja pracy z Excelem
– Inne opcjonalne zagadnienia według potrzeb uczestników
Ćwiczenia i przykłady będą dotyczyły przykładowo:
– analiz wielowymiarowych dotyczących sprzedaży – według klientów, grupowanych przykładowo według segmentów rynku, rejonów geograficznych itp.
– analiz dotyczących czasu: okresów sprzedaży, danych narastających, prognozowania
– przygotowywania raportów np. z akcji marketingowych i promocyjnych
– graficznej prezentacji danych dotyczących sprzedaży

Powyższy zakres materiału poparty zostanie różnorodnymi ćwiczeniami praktycznymi. Uczestnicy otrzymają materiały pomocnicze w postaci plików zawierających ćwiczenia wykowywane podczas szkolenia wraz z wzorcowymi rozwiązaniami

Rozkład zajęć:
9.30 Rozpoczęcie I dnia szkolenia
9:00 Rozpoczęcie II dnia szkolenia
10.30 przerwa na kawę
12.30 – 13.30 Obiad
15.30 przerwa na kawę
17.00 Zakończenie I dnia szkolenia
16:00 Zakończenie II dnia szkolenia

PROWADZĄCY

dr Jędrzej Wieczorkowski
Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej kierunku Cybernetyka Ekonomiczna i Informatyka, doktorem nauk ekonomicznych. Od 1994 roku zatrudniony w Katedrze Informatyki Gospodarczej SGH. Na SGH prowadzi m.in. zajęcia laboratoryjne z zastosowań MS Excel’a w finansach i zarządzaniu. Prowadzi także różnorodne zajęcia na studiach podyplomowych. Jest stałym współpracownikiem Krajowej Szkoły Administracji Publicznej, w której zajmuje się m.in. szkoleniami dla urzędników z MS Excel’a, MS Access’a i MS Project’a na różnych poziomach zaawansowania. Stale współpracuje także z innymi organizacjami o charakterze dydaktycznym, przykładowo z Institute for International Research, dla którego prowadził m.in. warsztaty z wykorzystania oprogramowania MS Excel w finansach oraz w controllingu. Prowadzi również szkolenia na zlecenia konkretnych instytucji. Poza pracą dydaktyczną posiada praktykę zawodową związaną głównie ze wspomaganiem zarządzania finansami za pomocą narzędzi informatycznych (w zakresie księgowości, controllingu, bankowości), w szczególności z wykorzystaniem MS Excela.

Korzyści z udziału w warsztatach:
– w skondensowanej formie zaznajomienie z możliwościami MS Excel znajdującymi zastosowanie w omawianym obszarze
– zaprezentowanie praktycznych dziedzinowych przykładów zastosowań
– poznanie rozwiązań znacząco poprawiających szybkość i efektywność w pracy z narzędziem, szczególnie w przypadku wykorzystywania dużych wolumenów danych
– zaznajomienie z mechanizmami analizy danych, w tym z wykorzystaniem operacji bazodanowych, tabel przestawnych i funkcji agregacji warunkowych
– możliwość skonsultowania z prowadzącym indywidualnych problemów

WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu:
do dnia 21 listopada 2014 – 995 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 200 PLN
od dnia 22 listopada 2014 – 1195 PLN + 23% VAT

W cenę szkolenia wliczone są:
– Uczestnictwo w kursie
– Wyżywienie podczas kursu
– Materiały szkoleniowe

Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie wpłaty przed szkoleniem (w ciągu 14 dni od zgłoszenia) na konto:
Nordea Bank Polska S.A. Nr R-ku: 08 1440 1387 0000 0000 1495 2551
W przypadku odwołania zgłoszenia później niż 30 dni przed rozpoczęciem kursu pobieramy opłatę manipulacyjną w wysokości 500 PLN. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu wpłata na poczet uczestnictwa nie podlega zwrotowi. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w kursie spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa. Odwołanie zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu nie zwalnia uczestnika z obowiązku zapłaty za kurs. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w programie.

Zapisz się do newslettera CGE
i bądź na bieżąco z nowościami
i ofertami specjalnymi.

NEWSLETTER