SZKOLENIE ON-LINE
DATA:
28 -29 listopada 2024 r.
KOSZT UCZESTNICTWA:
do 20.11 2095 PLN + 23% VAT
od 21.11 2295 PLN + 23%VAT
CERTYFIKOWANY PRODUCT MANAGER
28 – 29 LISTOPADA 2024
KAŻDY UCZESTNIK SZKOLENIA OTRZYMA CERTYFIKAT WYSTAWIONY PRZEZ WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ i CGE
Kontakt/Zgłoszenia:
tel. 22 651 80 75, 604 152 181,
e-mail: info@cge.com.pl
Cel szkolenia:
dostarczenie i pogłębienie wiedzy oraz umiejętności z zakresu efektywnego i nowoczesnego zarządzania produktami.
PROGRAM SZKOLENIA
DZIEŃ I – (9.00-16.00)
Moduł 1 SKUTECZNA STRATEGIA MARKETINGOWA PRODUKTU – PLAN MARKETINGOWY PRODUKTU ( w godz. 9.00-12.30)
– Jak zbudować idealną strategię marketingową produktu
– Plan: Analiza konkurencji – Produkt i Firma, na co zwracać uwagę robiąc benchmark produktów konkurencji
– Plan: Forecasting – Intro i Metody
– Plan: Strategie cenowe – najlepsze narzędzia do pozycjonowania cenowego, psychologia cen
– Plan: Analiza Rynku – segmentacja, marka i pozycjonowanie, szacowanie potencjału
– Plan: Nasz konsument
– Plan: Wymagania – potrzeby rynkowe, wymagania produktowe, priorytetyzacja
– Jakie metody marketingowe stosować do poszczególnych grup produktowych
– Najskuteczniejsze kanały promocji dla produktu
– Techniki budowania idealnego portfela produktu
Prowadzenie: dr inż. Artur Gąsiorkiewicz, Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej, konsultant biznesowy
12.30-13.00 PRZERWA
Moduł 2 ZARZĄDZANIE PRODUKTEM W SPRZEDAŻY – NAJLEPSZE PRAKTYKI I NARZĘDZIA (w godz. 13.00-16.00)
– Perspektywa zewnętrzna teoretyczna
– Budowa historii i strategii w oparciu o makro trendy
– Planowanie długoterminowe – proces
– Parametryzacja i monitoring marketingowych parametrów w procesie sprzedaży
– Przykłady rzeczywiste
Prowadzenie: Monika Michalska Matusik, Head of Communication, CEWE
DZIEŃ II – (9.00-16.00)
Moduł 3 WPROWADZENIE PRODUKTU NA RYNEK – NAJLEPSZE PRAKTYKI I NARZĘDZIA ( w godz. 9.00-12.30)
– Jak opracować dobry plan działań marketingowych w momencie wprowadzania nowego produktu na rynek?
– Jak wyeliminować słabe punkty w procesie wdrażania implementacji i rozwoju produktu – przykłady i narzędzia
– Strategia wejścia na rynek, w tym propozycja wartości
– Taktyczny plan wprowadzenia nowego produktu – najważniejsze punkty:
a. Portfel produktów i plan cyklu życia
b. Skuteczne sposoby doboru adekwatnego potencjalnego klienta do produktu
c. Polityka cenowa
d. Plan promocji
– Monitorowanie nowego produktu na rynku
– Skutecznie wdrażanie i umiejętność skrócenia wdrażania produktu na rynek – na co zwracać szczególną uwagę
– Narzędzia/Analizy/Techniki w PRAKTYCE przy wprowadzaniu nowego produktu lub grupy produktowej
12.30 -13.00 PRZERWA
Moduł 4 SKUTECZNY PRODUCT MANAGER W PRAKTYCE – SPOSOBY BUDOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ ( w godz. 13.00-16.00)
ZROZUMIENIE ROLI PRODUCT MANAGERA W ORGANIZACJI
WYPRACOWANIE WSPÓLNEJ DEFINICJI PRODUCT MANAGERA NA PODSTAWIE WCZEŚNIEJ ZDOBYTYCH INFORMACJI NA SZKOLENIU.
Dyskusja – 1h
1. WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA PM Z INNYMI DZIAŁAMI
– Postawa PM względem produktu, pracy, zaangażowania w organizacji
– Cel pracy PM w organizacji
– Zatem jaki ma cel mój produkt, moje produkty
– Czy mój produkt jest naprawdę tylko mój / dyskusja ?
– Moi klienci wewnątrz firmy jak i na zewnątrz
– Sposób komunikacji produktu, celu, danych klientom zewnętrznym i wewnętrznym
– Wizytacja rynkowa i wnioski z niej płynące
2. WSPÓŁPRACA PRODUCT MANAGERA Z DZIAŁEM SPRZEDAŻY
– Zrozumienie celu firmy – jeden cel – dwie drogi realizacji zadań
– Przełożenie komunikacji marketingowej na działania sprzedażowe – złote zasady
– Budżet, cele, zadania – informacja dla działu sprzedaży – co działa a co nie
Dyskusja grupy / max 1h
3. NARZĘDZIA PRODUKTOWE
– Badania rynkowe – fakty, wnioski płynące z badań
– Cena – niska / wysoka – zrozumienie potencjału
– Promocja cenowa, wyprzedaż – jak komunikować
– Jak ocenić i zrozumieć konkurentów
PODSUMOWANIE
JAKIM JESTEM PRODUCT MANAGEREM – PRZEMYŚLENIA, DYSKUSJA W GRONIE UCZESTNIKÓW
Prowadzenie: Małgorzata Pukszta, Trade Marketing Manager, ostatnio De Care Group
Korzyści z uczestnictwa w kursie:
– Uzyskanie nowoczesnej wiedzy z zakresu marketingu, opartej o najlepsze praktyki i narzędzia w zarządzaniu produktami
– Uzyskanie praktycznej wiedzy i nabycie umiejętności marketingowych od trenerów – PRAKTYKÓW posiadających praktyczne, wieloletnie doświadczenie marketingowe.
– Uzyskanie CERTYFIKATU wydanego przez Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej i CGE
ROZKŁAD ZAJĘĆ
8.45 logowanie do platformy szkoleniowej
9.00 Rozpoczęcie I i II dnia szkolenia
10.30 przerwa
12.30 – 13.00 przerwa
15.00 przerwa
16.00 Zakończenie I i II dnia szkolenia
PROWADZĄCY SZKOLENIE
dr inż. Artur Gąsiorkiewicz – Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej, konsultant biznesowy
Doktor nauk ekonomicznych, specjalizujący się w problematyce gospodarki cyfrowej, modeli e‑biznesu i marketingu (w szczególności cyfrowego). Posiada doświadczenie biznesowe w obszarze marketingu zarówno po stronie klienta (jako konsultant biznesowy przedsiębiorstw i jednostek administracji publicznej) jak i po stronie agencji interaktywnej (na stanowisku kierowniczym). Autor kilkunastu publikacji z zakresu gospodarki cyfrowej i informatyki gospodarczej. Pomysłodawca i jeden z liderów corocznej Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej DEMIST – „Gospodarka cyfrowa – zarządzanie, innowacje, społeczeństwo i technologie”. W pracy naukowej koncentruje się w szczególności na zagadnieniach: budowania i realizacji strategii marketingu (w tym marketingu cyfrowego według metody SOSTAC ©), projektowania doświadczeń użytkowników/klientów, inwentyki biznesowej oraz współczesnych metod komunikacji marketingowej i sprzedaży.
Monika Michalska Matusik, Head of Communication, CEWE Praktyk biznesu, manager w międzynarodowych korporacjach FMCG, z doświadczeniem w obszarze Marketingu, Trade Marketingu i Sprzedaży. Doświadczenie zawodowe w Firmach Nestle, Kompania Piwowarska i Coty.
Wieloletnie zarządzanie markami lokalnymi i globalnymi, w branży spożywczej i kosmetycznej. Wprowadzanie na rynek i rozwój produktów w wielu kategoriach: pielęgnacja, zapachy, napoje, słodycze, w najważniejszych kanałach sprzedaży. Kreowanie długookresowych strategii brandowych, jak i kanałowych. Przygotowywanie planów i narzędzi sprzedażowych, prowadzenie międzynarodowych projektów biznesowych. Tworzenie i implementacja procesów biznesowych. Rozwój zespołów marketingowych i trade marketingowych.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, na kierunku Organizacja i Zarządzanie. Zainteresowania zawodowe – coaching i komunikacja.
Małgorzata Pukszta – Trade Marketing Manager, De Care Group
Pasjonatka marketingu handlowego od 15lat. Swoje doświadczenie zdobywała w firmach Kamis, Agros Nova, Ambra, obecnie De Care Group w różnych kanałach sprzedaży.
Jej motto: „najważniejszy jest konsument.”
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu przy zgłoszeniu się:
do 20 listopada 2095 PLN + 23% VAT oszczędzasz 200 PLN
od 21 listopada 2295 PLN + 23% VAT
Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.
W cenę szkolenia wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Dostęp do platformy
– Materiały szkoleniowe w formie pdf
Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:
PKO Bank Polski S.A.: 08 1440 1387 0000 0000 1495 2551
Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.
Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania kursu przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.