SZKOLENIE ON-LINE
DATA:
22 października 2024 r.
KOSZT UCZESTNICTWA:
do 14.10 595 PLN + 23% VAT
od 15.10 695 PLN + 23% VAT
WYLICZENIA HANDLOWE DLA KAM-A W PRAKTYCE BIZNESOWEJ
warsztaty z serii – PRAKTYCY PRAKTYKOM
22 PAŹDZIERNIKA 2024 r.
Kontakt/Zgłoszenia:
tel. 22 651 80 75, kom. 604 152 181,
e-mail: info@cge.com.pl
PROGRAM SZKOLENIA
- Segmentacja klientów na podstawie przykładu z rynku farmaceutycznego w tym identyfikacja potencjału kluczowego klienta
- Taktyki i narzędzia tworzenia wartości i zysków, czyli co to są
- Forecast
- Building block
- Must Win Battles
- Join Busines Plan &Trade Plan
- Growth opportunities skąd się biorą oraz jak je przygotować 😊
- Strategiczny Plan dla kluczowego klienta z przykładami
-
- przygotowanie do ofertowania
- pojęcia obrót, marża, rabat
- dane rynkowe jako narzędzie
- Weryfikacja jak idzie realizacja planu rocznego klienta / omówienie + ćwiczenie /
Prowadząca: Roksana Rezulak, Key Account Manager & Trade Marketing Manager, Dr. Oetker Polska Sp. z o.o.
ROZKŁAD ZAJĘĆ
8.50-9.00 logowanie do platformy szkoleniowej
9:00 – 12.30 szkolenie 3,5h (w trakcie krótkie przerwy)
12.30 zakończenie szkolenia
PROWADZĄCA SZKOLENIE
Roksana Rezulak – Key Account Manager & Trade Marketing Manager, Dr. Oetker Polska Sp. z o.o.
Manager z pasją dla marketingu handlowego. Mówi o sobie, że ponad dekada doświadczeń w pracy u liderów w swoich kategoriach nauczyła ją, by rozpoczynać projekt z wizją końca. To jedyna szansa by projekt był efektywny i potwierdzał to pozytywny ROI. W rynku fmcg pracowała z dla firmy Danone zaczynając jako reprezentant . Pracując jako trade marketing manager zajmowała się zarówno kanałem modern trade, rynkiem detalicznym oraz hurtowniami. Szukając najlepszych rozwiązań dla rozwoju biznesu rekomenduje by współpracować nie tylko w ramach jednej organizacji, ale poszukiwać rozwiązań również z innymi potencjalnymi partnerami w celu tworzenia jeszcze bardziej skutecznych i dopasowanych do potrzeb klientów programów shopperowych lub nowych kanałów sprzedaży. W rynku farmaceutycznym pracuje od ponad 5 lat, zajmując się dermokosmetykami. W LOreal stworzyła wizję, misję i taktyki działu trade marketingu dla dywizji aptecznej. Prowadziła dział trade marketingu w kanale farmaceutycznym dla 5 marek, zarządzając zespołami dermokonsultantek i merchandiserów. Od 5 lat wpływa na zmiany w obrazie aptek. Specjalizuje się w customer patch w aptece, doradza w zarządzaniu kategorią dermokosmetyczną oraz projektowaniu przestrzeni aptecznej by maksymalizować obrót apteki.
Od 2010 life coach ICC, zapalona joginka, mama Malinki i partnerka motocyklisty.
WARUNKI UCZESTNICTWA
Koszt uczestnictwa w szkoleniu on-line przy zgłoszeniu się:
do dnia 14 października 2024 – 595 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 200 PLN
od dnia 15 października 2024 – 695 PLN + 23% VAT
Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.
W cenę szkolenia wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Dostęp do platformy
– Materiały szkoleniowe w formie pdf
Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:
PKO Bank Polski S.A.: 08 1440 1387 0000 0000 1495 2551
Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.
Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania kursu przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.