Trade Marketing Manager w praktyce

Trade Marketing Manager w praktyce

SZKOLENIE ON-LINE

DATA:

15 października 2024 r.

KOSZT UCZESTNICTWA:

do 7.10 995 PLN + 23% VAT
od 8.10 1095 PLN + 23% VAT

TRADE MARKETING MANAGER W PRAKTYCE
warsztaty z serii – PRAKTYCY PRAKTYKOM

15 PAŹDZIERNIKA 2024 r.

Kontakt/Zgłoszenia:
tel. 22 651 80 75, 604 152 181,
e-mail: info@cge.com.pl


PROGRAM SZKOLENIA

  1. Komunikacja w dziale marketingu handlowego
    a. Wstęp do komunikacji
    –   cel, forma, odbiorca, częstotliwość
    b. Klient wewnętrzny (współpraca, briefingi, aktualizacja, wymagania, ewentualne procesy)
    – Marketing & Sprzedaż
    – Sprzedaż w terenie – współpraca
    – Pozostałe działy np. logistyka, dział prawny , dział finansowy, dział badań rynkowych
    c. Klient zewnętrzny
    – Budowanie relacji z sieciami handlowymi, klientami B2B
    – Elementy idealnego Trade Story (Od power pointa do shoppera)
    – Studium Przypadku – opracowanie szkieletu własnego „Trade Story” (wprowadzenie produktu na rynek, marki, relaunch marki – wybrane przykłady)
    d. Środowisko Konkurencji
    –  Analiza konkurencji
    – Etyka
    – Wyróżnij się
    – „Less is more” zarządzanie informacją na wielu płaszczyznach
    2.  Smart shopper w Polsce – zarządzanie promocją
    – „Sprytne zakupy” dzisiejsze zachowania kupujących w Polsce
    – Czym jest promocja?
    – Założenia finansowe (profit, marża, strategia, VOD DOD)
    – Budowanie trade planu
    – Egezkucja = Sprawdzam
    – ROI czyli post ewaluacja
    3. Narzędzia klienckie kanału nowoczesnego – przegląd możliwości inwestycji w narzędzia klientów
    – Dysconty
    – Hipermarkety
    – Supermarkety
    – Drogerie
    – Pozostałe miejsca sprzedaży
    4. Wstęp do E-Commerce
    5. Podsumowanie

ROZKŁAD ZAJĘĆ

8.50-9.00 logowanie do platformy
9.00-12.30 szkolenie cz.1
12.30-13.00 przerwa
13.00-16.00 szkolenie cz.2

METODA SZKOLENIA ON-LINE
Szkolenie on-line/zdalne to nowoczesny format szkoleniowy wykorzystujący transmisję audio-wideo w czasie rzeczywistym. Korzystanie z naszych szkoleń on-line/zdalnych umożliwia przesyłanie takich danych jak fonia, wizja i tekst „na żywo”, uczestnicy otrzymują pełnowartościowe szkolenie nie wstając zza biurka.

  • Szkolenie możesz odbyć z domu lub z biura
  • Będziesz mógł na bieżąco śledzić jego przebieg i zadawać pytania prowadzącemu na żywo oraz na czacie.
  • Przed szkoleniem otrzymasz mail z wszystkimi niezbędnymi informacjami, w tym link, który pozwoli uczestniczyć Ci w szkoleniu
  • 30 minut przed oficjalnym czasem rozpoczęcia szkolenia jesteśmy do Twojej dyspozycji w celu sprawdzenia połączenia do szkolenia
  • Otrzymasz mailowo materiały i certyfikat w formacie pdf
  • Po zakończonym szkoleniu nie będziesz mieć możliwości jego odtworzenia w postaci filmu

Wymagania sprzętowe: komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu, przeglądarka internetowa

Organizator i prowadzący szkolenie nie wyrażają zgody na nagrywanie, udostępnianie i powielanie przebiegu szkolenia. Treści przekazywane podczas szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.


PROWADZĄCA

Małgorzata Pukszta – praktyk biznesu
Pasjonatka marketingu handlowego od 15lat. Swoje doświadczenie zdobywała w firmach Kamis, Agros Nova, Ambra, De Care Group w różnych kanałach sprzedaży.
Jej motto: „najważniejszy jest konsument.”


WARUNKI UCZESTNICTWA

Koszt uczestnictwa w szkoleniu on-line przy zgłoszeniu się:
do dnia 7 października 2024 – 995 PLN + 23% VAT Oszczędzasz 100 PLN
od dnia 8 października 2024 – 1095 PLN + 23% VAT

Udział pracowników jednostek budżetowych w szkoleniach jest zwolniony z VAT w przypadku finansowania w przynajmniej 70% ze środków publicznych.
Prosimy w takim przypadku o podpisanie oświadczenia, które znajduje się na każdym formularzu zgłoszeniowym.

W cenę szkolenia on-line wliczone są:
– Uczestnictwo w szkoleniu
– Dostęp do platformy
– Materiały szkoleniowe w formie pdf

Sposób płatności: płatność na podstawie faktury proforma lub VAT na konto:

PKO Bank Polski S.A.: 08 1440 1387 0000 0000 1495 2551

Upoważniam firmę Certified Global Education Sp. z o.o. do wystawiania faktury bez podpisu.

Każde przesłane zgłoszenie zostanie przez nas potwierdzone mailowo. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie krótszym niż 14 dni przed rozpoczęciem kursu uczestnik zostanie obciążony pełnymi kosztami szkolenia. Możliwe jest bezpłatne delegowanie zastępstwa nawet w dniu rozpoczęcia zajęć. W przypadku odwołania zgłoszenia w terminie dłuższym niż 14 dni przed szkoleniem organizator zwróci 100% dokonanej wpłaty. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania kursu z przyczyn niezależnych oraz dokonywania zmian w projekcie szkoleniowym. W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora zobowiązuje się on do pełnego zwrotu dokonanych wpłat.

Zapisz się do newslettera CGE
i bądź na bieżąco z nowościami
i ofertami specjalnymi.

NEWSLETTER